Sofia Lindström

kall morgon!

Publicerad 2012-09-21 09:33:21 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Sitter i soffan och fryser som en galning just nu! Tar bilen till skolan om Ca en timma och där blir det idrottslektion och sedan hem! Brukar ju ha PA rep på fredagar men denna vecka blir det inget, + att min storebror fyllde år igår så ska åka och fira honom ikväll!
 
Men innan det skia Bello ridas, har planer på galoppträning på stubben som vädret håller i sig!
Börjar känna att det är väldigt jobbigt att vara beroende av vädret men så är det! Skulel vilja variera min ridning mer men det är svårt när stubben beror så mycket på vädret och sen finns det bara en sjukt seg grusväg att rida på om man inte ska vara på banan. Och där vill jag inte heller vara varje dag!
Jag vill variera underlag för att spara på Bellos ben och inte slita på dem mer än nödvändligt!
 

Kommentarer

Postat av: Johanna - satsande hoppryttare

Publicerad 2012-09-22 16:00:41

Fin häst Sofia! Jag har nu skrivit ett litet inlägg om Flyinge på min blogg som du önskade :)

Svar: Kul, riktigt intressant att läsa! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela