Sofia Lindström

Jogging!

Publicerad 2012-09-11 13:55:37 i Bello, Vardag,

Tog tag i livet och åkte bort till Bello!
 
Började med att mocka Bellos box innan jag tog in honom, myste ett tag och borstade ordentligt innan jag gick ut på banan!
Jag var sjukt seg så det blev inget långt pass men tillräckligt långt för att det skulle ge något och jag är riktigt nöjd!
 
Tänkte mycket på att rida utifrån vad jag känner och inte vad jag ser vilket det hela mjukare. Tänkte även på att sänka mina axlar för mjukare och stadigare händer vilket oxå funkade riktigt bra!  Red mycket volter och långsidor, väldigt basic övningar men jag är super nöjd!
Han känndes väldigt okomplicerad och lätt i munnen, så bra har det faktiskt inte kännts på länge!
 
Kul när allt känns bra och lätt!
 
 

Här en är bild från ett kanon pass på Åby! Det var när vi hade sitsträning och jag ville bara dö för att mina ben skakade av utmattning! Det var sjutk jobbigt, men både roligt och lärorikt! Dessutom var Bello riktigt fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela