Sofia Lindström

Igår och idag!

Publicerad 2012-09-30 12:08:11 i Bello,

Dåligt uppdaterat från min sida igår men jag hade sjukt bråttom!
Råkade sova lite längre än planerat vilket gjorde att jag fick stressa bort till stallet!
Red Bello på banan och övade på att fatta och bibehålla förvändgalopp vilket han gjorde riktigt bra!
Han hade riktigt lätt att fatta högergalopp i vänster varv och lite svårare att fatta vänstergalopp i höger varvet!

Men är super nöjd, han höll den förvända riktigt bra på volter oxå, duktig kille!

Idag då? Hoppade lite lågt på banan hemma idag, ville passa på att hoppa hemma när underlaget var så bra, men ändå inte hoppa för mycket eftersom vi ska hoppträna imorgon!
Även idag var han riktigt fin, hoppade en liten bock och ett kryss, samt musen vi har!
Första gångerna jag kom på den så bockade han ända tills vi kom till hörnet, den stod nämligen i början av en snettigenom, tokstålle till häst!

Han var riktigt pigg efter att han hoppat det första hindret, hade egentligen inte tänk hoppa så hade det vanliga bettet på honom, fick hålla i honom som en galning! ^^
Det kändes lite som att hoppa min pigga lilla ponny!!

Nu sitter jag i bilen påväg mot Jönköping! Mamma och jag ska kolla in rean på Charlies häst & hund, samt shoppa lite på A6! Kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela