Sofia Lindström

Hjärnspöken!

Publicerad 2012-09-04 18:16:17 i Bello, Vardag,

Hej på er!
 
Skippade Clerrounden idag, det blåser halv storm ute och jag frös som en galning!
Åkte i alla fall bort till stallet, med underställ, 3 tröjor, jacka, dubbla strumpor och mitt Kl pannband och jag frös ändå! Behöver jag säga att jag verkligen inte vill ha vinter?
 
Skrittade i alla fall ut en sväng, Bello var rädd för stillastående bilar, de vita sträcken på marken och galssbilen. Blåsten gav honom en hel del hjärnspöken med andra ord, men han är världens goaste ändå!
 
Imorgon blir det Monica träning, Jag hoppas att jag kan komma med tidiga tåget från skolan så att jag slipper stressa!
 
Idag hade detta fina skal landat i bredvlådan, nu sitter det redan på iPhonen och jag är sååååå nöjd! :D
Kolla in www.caseapp.se om du vill göra ett eget! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela