Sofia Lindström

Hiss&Diss

Publicerad 2012-09-20 19:18:47 i Hiss&Diss,

Dagens diss går till det sjuka priset på Animos ridbyxor!
Skulle mer än gärna äga ett par animo ridbyxor men att lägga 3000:- på ett par ridbyxor känns lite saftigt! När man använder ridbyxor dagligen blir de slitna och skitiga, och man kan inte gå runt och tänka på att man måste vara rädd om sina ridbyxor för att de var så dyra att köpa!
Sjukt synd för jag tycker de är super snygga, skönt material (har checkat in dem på Sharpman) super med grip skoning och jag ÄLSKAR att det inte är kardborre vid vristerna! Detta kanske blir en sak på önskelistan till jul, för att köpa dem själv kommer jag aldrig ha råd med, och om jag hade råd skulle jag nog vara för snål!
 
Hissen går till swarowskipannband med endast två rader och stora stenar! MUMS!
silver och svart är mina favoriter, och jag kollar på dem varje gång jag är på sharpman (A)
Tycker de ser väldigt lyxiga och "cleana" ut! Vad tycker ni?
 
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela