Sofia Lindström

Haft annat för mig!

Publicerad 2012-09-08 17:00:06 i Vardag,

Hej på er!
 
Har blivit lite dåligt uppdaterat här sedan igår men jag har mina anledningar!
 
Igår efter projektarbetet kom min bror och hans dotter Emilia hit, har inte träffat dem på säkert ett år så det var kul! Käkade Pizza och hade det trevligt, och efter en stund kom även min syster Elin, hennes Sambo Jerker och deras lilla son Kasper!
hade en trevlig kväll, grabbarna och Emilia badade i jacuzzin, Kasper somnade i min säng och Elin, mamma och jag satt ute på alltanen och hade det trevligt!
 
I morrse gick jag upp skapligt, plattade håret, sminkade mig och bytte om, vid halv 12 var det dags för Kaspers dop!
Så där har jag spenderat hela dagen. först i kapellet och sedan hemma hos syster. Fått god mat och jätte fina tårtor! Riktigt mysig dag helt änkelt!
 
Pappa skjutsar bror och Emilia till Jönköping och mamma har vart borta i stallet och mockat. Skippade faktiskt ridningen idag, men imorgon blir det träning för Monica! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela