Sofia Lindström

Feber eller något liknande?

Publicerad 2012-09-11 10:36:30 i Vardag,

Hej på er!
 
Upp tidigt i morrse för att komma i tid till skolan! Sov väldigt dåligt i natt så vaknade med ont i huvudet och helt seg!
Kom till skolan och hade en timma Matte C och då kände jag mig helt död, super varm och degig i hjärnan, känndes precis som feber!
Stannade lektionen ut och sedan åkte jag hem, hade bara en 30 minuters lektion annars då vi skulle lyssnat på en föreläsning så jag missar inget viktigt ämne i alla fall!
 
Sitter just nu som en Zombie i soffan och försöker hitta motivationen till att gå och byta om, även om jag inte mår bra så måste Bello ridas!
Som jag skrev igår så blir det ett joggingpass på banan så inte allt för jobbigt så jag borde nog orka!
 
Ska nog käka nått innan jag åker så jag får lite energi, sen så ska jag ta tag i stallet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela