Sofia Lindström

Fakta om mig!

Publicerad 2012-09-17 09:47:00 i Vardag,

• Jag är 162 cm lång
 
• Jag väger 54 Kg
 
• Jag har gått på dansskola sedan jag var 5 år
 
• När jag började på nytt dagis så fick jag inte vara med och leke för en av tjejerna så var ensam flera veckor,
denna tjej var Vilma och idag är vi bästavänner och Bello står i hennes stall.
 
• Jag älskar Thaimat
 
• När jag blir stor vill jag ha en Grand Danios
 
• Jag är sjuuukt mörkrädd och paranoid
 
• Jag lovar mig själv saker (typ som att bli nyttig och börja träna) hela tiden men håller det aldrig! ^^
 
• Jag älskar Justin Bieber och jag och Linn har biljetter till hans sverige konsert
 
• Mina favorit färger är svart, vit,t lila och orange
 
• Jag älskar djur och skulle vilja bo på ett zoo typ!
 
• Jag är rädd för spindlar och ormar
 
• Jag har låg smärsttröskel
 
• Jag är både feg och blyg
 
• Jag kan inte ta alvedon eller andra liknande tabletter
 
• Jag har haft en allvarlig sjukdom i ett år utan att läkarna hittat felet
 
• Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv efter studenten
 
• Jag önskar att jag var stenrik
 
• Jag är pedantisk över mitt hår, INGEN annan än min syster får klippa eller färga det! Eller någon kan få färga
om hon blandar färgen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela