Sofia Lindström

Ett stort steg!

Publicerad 2012-09-16 18:59:24 i Vardag,

Gjorde precis en grej, som för mig nästan innebär döden! ^^
 
Haha ne, men ringde ett samtal till en kvinna om en sak! Känner inte denna männsika eller något och jag som hatar att prata i telefonen och är otroligt blyg och feg tyckte detta var as jobbigt!
 
Men tog mig i kragen och ringde i alla fall, duktigt!
 
Vad det handlar om får ni veta någon annan gång, i slutet av veckan skulle jag tro. Roligt men nervöst!
 
Hur som helst så har mitt humör blivigt bättre och just nu är jag inte så orolig över imorgon, skönt!
Har övat på att sätta upp håret med en donut, måste ju varar fin på första dressyrtävlingen! ;)
Dock kommer jag få gömma en massa överblivet hår i hjälmen då det inte går att göra av någon annan stans, snyggt! ;)
 
 
Bello hade på sig denna grimmma när jag skulle hämta honom i hagen en dag, tyckte han såg så ung och valpig ut i den! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela