Sofia Lindström

Död!

Publicerad 2012-09-18 09:33:33 i Vardag,

Godmorgon på er!

Sitter i skolan och är helt död!
Igår när jag kom hem slängde jag i mig mat innan jag hoppade in i duschen en snabbis!

Gick sedan och lade mig och somnade med mjukiskläderna på under duntäcket, så himla skönt!
Somnade fort super fort och sov så himla skönt, inte lika skönt att gå upp i morse dock...

Tråkar i skolan nu, var haft en lektion och nu håltimma, har 30 minuter lektion om typ en timma och efter det typ 2 timmar hål, så himla segt!

När jag kommer hem ska Bello joggas, blir kanske stubben idag igen!
Efter set ska jag blogga om träningen igår, loovar!
Mamma filmade även lite, inte så bra filmer eftersom det var super mörkt ute och kameran kom precis i lampan, men bättre än inget kanske? :)

Här nere ser ni vad jag laddade upp med innan träningen! Två vana mackor, ett glas oboy och en skål med yoggi och i den hade jag hallon, banan och kokos! MUMS! Höll mig mätt ända till halv 10 på det! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela