Sofia Lindström

Det nya schabraket!

Publicerad 2012-09-10 08:06:05 i Vardag,

Godmorgon på er!

Måndag och ny vecka! Jag börjar veckan med sovmorgon och endast 3 lektioner, har dock en lång håltimma på mitten så slutar inte förens vis 15.20!

Tar i alla fall min rallybil till skolan idag för att slippa vänta på tåget en timma! Då är det skönt med körkort och egen bil kan jag lova!!!!

Just nu har jag inget att göra så jag tänkte "varför inte visa en bild på det nya schabraket?" så det är precis vad jag tänker göra! Tror det kommer från horse guard, har för mig att det stod så på lappen i alla fall!
Materialet är ganska glansigt så jag hoppas att sadeln inte glider!!

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-09-10 20:36:34

Gud vad fint schabrak :D vad är det för märke? :)

Svar: visst är det och det kostade bara 169:- Från märket Horse Guard! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela