Sofia Lindström

Ångest, Panik, Nervös - Prestationsångest

Publicerad 2012-09-16 16:31:00 i Vardag,

Tror jag vet varför jag vart på så sjukt dåligt humör och inte haft någon motivation idag!
 
Imorgon ska jag på terminens första hoppträning för Tord, i en ny grupp dessutom och jag vet inte vilka jag ska rida med, och som ni kanske vet om ni läst min blogg ett tag har jag världens hemskaste prestationsångest! Tror att det är det jag har haft lite panik och ångest över hela dagen vilket har gjort mig helt konstig!
 
Är super nervös redan nu, tänk om alla är mycket bättre än mig, tänk om jag rider dåligt och alla tycker att jag är sämst i världen? Så har mina tankar snurrat en hel del! Och även fast jag vet att det är säkert ingen som bryr sig om mig och Bello ändå för de har fullt upp med sin egen ridning så kan jag inte sluta tänka på det!
 
Skulle kunna sätta mig ner nu och tjuta hela kvällen för att jag är så nervös! Vill inte rida med annat folk som jag inte känner, men det är den ända chansen att få träna för Tord vilket jag verkligen vill, och jag behöver träna på att rida med andra, men jag hatar att må dåligt i flera dagar innan och jag vill inte ens veta hur jag kommer på i bilen påväg dit imorgon!
 

Kommentarer

Postat av: Patricia & Linnea

Publicerad 2012-09-16 17:09:28

bild tävling på bloggen!
första pris: länkning i menyn i fem veckor, gästbloggning (om man vill) och ett enskilt inlägg om bara dig och din blogg!

Andra pris: länkning i menyn i 1 vecka + enskilt inlägg om dig och din blogg!

tredje pris: enskilt inlägg om dig och din blogg!

http://dressyrtjejernas.blogg.se/2012/september/bildtavling.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela