Sofia Lindström

110!

Publicerad 2012-09-14 20:14:11 i Vardag,

Gomorgon, godmiddag och godkväll på er!
 
Full rulle hela dagen och nu är första gången jag kommit hem och satt mig i soffan!
 
Började dagen med skolfoto, blev väl helt okej! Efter det idrott och sedan slutade vi!
Åkte hem till Jonna så att hon kunde hämta käk, sedan till ICA där jag köpte käk och sen åkte vi till Sobel och käkade innan vi började med PAt, planerade och slöade och fixade!
Vid halv 5 tiden kom dansarna och vi snackade lite, dansade lite och planerade lite till!
 
Blir nog bara vi kommer igång lite till!
 
Hämtade mat på thai restaurangen på vägen hem och har precis käkat och intagit soffläge och här tänker jag stanna resten av kvällen kan jag lova!
 
 
Mamma har ridit Bello lite åt mig idag, skritt och trav jobb på banan! Snällt! :)
 

Stora feta, och snygga, klassen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela