Sofia Lindström

vardag!

Publicerad 2012-10-12 16:54:47 i Vardag,

I skolan idag blev det orientering och Elin och jag var faktiskt riktigt duktiga!
Efter det tog vi bilen bort till danssalarna där vi mötte Jonna och hon och jag gjorde faktiskt klart första dansen till projektarbetet vilket känns riktigt (ursäkta) JÄVLA bra! Så himla skönt att ha den klar, har en halv klar och sedan är det bara 4 kvar... haha!
 
Nu är jag hemma sedan någon timma tillbaka, har chillat galet framför brasan men nu håller jag på att brinna upp! Mamma kommer om ett tag så ska se om hon vill följa med ut och gå en sväng, annars får jag väl kanske gå själv. Om inte pappa kommer innnan och vi åker ut till Citygross! hemlig grej på G, haha nej då vi åker bara för att kolla Just for fun - vi tycker nämnligen att sånt är kul i min familj! ^^
 
Kan ju även säga att sedan jag bloggade om strasstenarna från Kyro så har jag vart SJUKT sugen på att beställa dem, det verkligen kliar i fingrarna, MEN jag ska stå emot lusten! Har ju nämnligen ett fult hål i min hjälm så vi ska försöka få tillbaka lite pengar på försäkrningen (den är sprucken innuti oxå) så att jag kan köpa en ny och hel hjälm!
 
Känns ju onödigt att blinga den trasiga om jag får en ny! Dock är det inget säkert än, men det är ju bättre att vänta och se hur det blir än att beställa och blinga den gamla hjälmen i onödan! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela