Sofia Lindström

VAD VILL NI MITT LIV?

Publicerad 2012-10-08 14:00:12 i Vardag,

Dessa himla bakterier som ska envisas med att hoppa på mig alltså!
 
Vaknade med ont i halsen i morrse och det har fortsatt hålla i sig hela dagen! Gick på de två första lektionerna och sedan tog jag bilen och åkte hem!
Sitter nu i soffan och tycker synd om mig själv, ska snart käka lite glass innan jag åker och longerar Bello på banan, ställde nämnligen in träningen efter som jag mår dåligt!
 
Känner ingen ork för någonting, imorgon har jag troligtvis inga lektioner så blir en hemma dag för att försöka bli frisk!
Är otroligt trött på att vara sjuk, har inte haft en ända hostfri dag sedan i Januari vet ni hur jobbigt det är att aldrig vara frisk eller??
 
Är jag hemma i morgon så blir det mys med denna luring hela dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela