Sofia Lindström

Torsdag - snart fredag!

Publicerad 2012-10-18 19:54:37 i Bello,

Hej på er! Jag lyser med min frånvaro lite men nu har jag tid att blogga!
 
Igår var det ju träning som gällde igen! Denna gång dressyr för Monica och det kändes bra!
Han var riktigt fin i traven hela träningen igenom, galoppen kändes oxå bra ända tills vi skulle rida igenom programet inför tävlingen.
Till galoppen blir allt lite stressat och påjagat lixom, fick ingen bra känsla på galoppdelen men det som var innan galoppen kändes kanon!
 
Sen var det ju väldigt mörkt ute oxå så tror Bello spände sig lite för det, ridbanan ligger ju framför ett förfallet hus så det är ju inte så konstigt kanske om han tycker att det är lite läskigt!
 
Idag blev Bello skrittad och joggad på banan, hade på den nya sadeln och red mycket volter och varvbyten.
Imorgon ska han skrittas förhand och sen får han vila på lördag och bara lugna pass fram till tisdag.
 
Åker nämnligen till Göteborg med mamma och pappa imorgon, stannar till lördag! Sen blir det full rulle matte C plugg inför mitt prov som jag har på tisdag och på onsdag är det träning igen!
 
 
Körde på det orangea sharbaket, orangea benskydd, blå JW ridbyxor, blå Långärmad piké från JH collection och dunväst från schockemöle
 
 

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2012-10-19 21:26:52

Fin blogg! Kolla gärna min och glöm då inte lämna en kommentar!

Ha en bra dag!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela