Sofia Lindström

Till debuten!

Publicerad 2012-10-09 15:14:55 i Vardag,

Om nästan en månad är det dags för mig och Bello att göra vår dressyrdebut, är nervös redan nu men det känns mest kul och spännande! :)
 
Vi kanske inte vinner, men kan vi inte vara bäst så kan vi i alla fall vara snyggast eller hur? ;)
 
Har börjat planera vår outfit för fulla muggar!
 
Vill ha en fin donut i håret (denna gjorde jag lite snabbt på Vilma förra helgen)
I donuten vill jag ha fina pärlor eller svarowskistenar
 
Ett fint vitt schabrak, varför inte detta från Eskadrons platinum collection!
 
Har även fått en tanke om att jag vill sätta stenar på min hjälm, har ju en Charles Owen så funderar på att sätta runt rosetten
Såhär, fast funderar på svarta stenar istället, hmm...
På Kyro riding gear får man ett paket med 100 stycken för 30 kr! (Y)
 
Får se när jag känner att jag hittar det perfekta schabrakt, hittade ett på charlies men det kostade 1000 (!!!!) kronor, lite för dyrt om ni frågar mig!
Måste även hitta en donut som är tillräckligt stor för mitt hår, och fina hårnålar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela