Sofia Lindström

OOONSDAG, eller???

Publicerad 2012-10-23 19:13:53 i Vardag,

Hej på er!
 
Har trott att det är onsdg hela dagen idag, usch vad jobbigt att tro att jag bara har två lektioner när jag går hel dag mellan 8 och 3... :(
 
Var på sharpman innan stallet idag, bestämde mig för JW hjälmen så den fick följa med hem!
 
Red Bello på banan och han var väldigt springig, tjaffsig och så fort jag skulle korta honom så slog han med huvudet! Han reagerade även väldigt mycket när jag bara duttade honom på rumpan med spöt! Tror inte han tirvs med att vara ute i mörkret.
 
Nu blir det lite plugg och sedan en dusch och mat! Imorgon ska vi träna dressyr för Monica och det är näst sista dressyrträningen innan tävlingen - jisses!
 
Är riktigt trött och seg idag, vet inte varför? Blir i alla fall sängen tidigt så jag kan sova ut ordentligt! :)
 
Nu ska bara svarta swarowskistenar inhandlas så den kan pimpas lite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela