Sofia Lindström

Ont i halsen och ösregn!

Publicerad 2012-10-09 12:25:39 i Vardag,

Hej på er!
 
Vaknade lika sjuk som igår, TRÅKIGT! Tur att jag inte hade några lektioner idag!
 
Åkte till stallet och red Bello, idag gick han mycket bättre! Red genom skritten vilket han tyckte var SKITtråkigt rent ut sagt men så behövligt! Självklart ösregnade det hela passet, hade regnkläder men blev väldigt kall, så nu när jag kommit hem har jag tagit på mig tjocka mjukiskläder, skönt!
 
Håller på att baka scones till lunch och efter det blir det plugg innan jag ska lägga mig i sängen och se på film!
Slapp dag helt änkelt, men så får det vara när man är sjuk!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-09 17:25:25

Enkelt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela