Sofia Lindström

Måndag!

Publicerad 2012-10-01 08:05:22 i Vardag,

och jag börjar veckan med sovmorgon, skönt!
 
Sitter nu i soffan och ska sätta mig i bilen mot skolan om 20 minuter, slapp dag med svenska, dans, håltimma och dans workshop, ska dock inte vara med på danserna eftersom jag kännde mig sjuk i helgen och vill bli frisk så fort smo möjligt!
 
Annars smsar jag med mamma för att planera in träning fär monica nästa gång, hon kan inte i veckan så det får bli en lugn träningsvecka för Bello och sedan troligtvis två träningar nästa vecka istället, går det oxå!
 
Nehe, kanske ska fixa det sista nu innan jag måste åka, ska plocka fram ridkläderna till träningen ikväll så att jag har det klart när jag kommer hem så att jag slipper stå där och leta som en galning! ;)
 
Hoppas ni får en bra dag! :)
 
Söthästarna, och Bello med lite hängig blomma i grimman! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela