Sofia Lindström

Måndag morgon!

Publicerad 2012-10-22 08:04:53 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Uppe med tuppen oh ska åka till skolan om 30 minuter. Blir en lugn skoldag idag, svenska och då ska vi kolla på film, sedan balett och efter den en lååång håltimma, då blir det lunch och matte plugg. Sen sist av allt så ska vi ha utprovning av studentmössor, SJUKT NICE! :D
 
När jag kommer hem blir det att äta fort som vinden och hoppa i stallkläderna och rida Bello lite snabbt, tror det blir att skritta en sväng på asfalt och efter det ska jag in tilll Vilma som ska hjälpa mig med matten hela kvällen.
 
Finns inte mycket tid till uppdatering idag som ni kanske ser. Vi får se lite när jag kommer hem från Vilma ikväll om jag hinner blogga något då eller inte! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela