Sofia Lindström

Lördags träning!

Publicerad 2012-10-13 19:08:48 i Bello,

Träningen idag då, vi fixade ett upplägg som passade utmörkt med tanke på hur ont i halsen jag har och får när jag anstränger mig!
 
Började med att jag värmde upp honom i skritt och trav innan jag satt av, tog av sadeln och Monica tömkörde honom!
Det var första gången han tömkördes och förutom att han var sjukt lat så tyckte jag han skötte det jätte bra!
Hon höll på ganska länge och efter det fick jag hoppa upp och känna på honom i alla gångarter och han känndes riktigt bra!
 
Tömkörning är verkligen något jag vill lära mig för att kunna byta ut den enformiga longeringen! Dags att köpa en tömkörningsgjord och tömmar - sen är det bara att börja öva! ;)
 
Mamma filmade lite i slutet av passet, ska försöka ladda upp det imorgon!
 

Kommentarer

Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Publicerad 2012-10-13 21:15:47

Jättefin bild (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela