Sofia Lindström

Livet leker och snart är det lov!

Publicerad 2012-10-25 13:06:30 i Vardag,

HEJ PÅ ER!
 
Ingen bloggning igår eftersom jag tränade för Monica på kvällen, näst sista träningen innan tävlingen nu ska jag se till att jobba oredntligt här hemma!
 
Har haft lite läxor den senaste veckan men nu är allt som ska vara inne innan lovet klart vilket är skönt och gör att jag kan slappa lite!
Hade endast en lektion idag och sedan jag kom hem har jag börjat baka cupcakes!
 
Nu ska jag bort till stallet och jogga Bello för att sedan fortsätta med cupcaksen, måla om naglarna och göra mig i ordning för kväll blir det sponsor middag i Motala, kul kul! :)
 
Bloggar mer om gårdagens träning och lite annat när jag kommer hem sen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela