Sofia Lindström

Klar med stallet och redo för annat!

Publicerad 2012-10-12 09:43:13 i Vardag,

Jepp, precis som det står i rubriken är jag redan klar i stallet! Hade både ridit och mockat klart när klockan var 9, effektiv eller vad säger ni? ;)
 
Bello joggade jag på hårt underlag i ca 15 minuter, tyckte det passade bra idag när jag hade lite tight med tid och eftersom han gått två hårdare pass på banan och ska tränas för Monica imorgon!
Lät honom mest springa på med huvudet lite var han ville och utan speciella krav, satte mest tryck i honom och ville att han skulle trava på i en stadig trav utan att vingla (vilket han lätt gör ute för att han kollar på allt annat, men då brukar en bättre trav funka) Försökte även få honom att fokusera på vart han skulle och inte skrämma upp sig själv genom att kolla på allt annat, och även det funkade bra!
 
Nu sitter jag i soffan och är ganska frusen! Ska packa ihop mina saker och om en timma rullar bilen iväg till skolan för idrott och sen ska jag och Jonna koreografera lite till preojektarbetet!
Måste se till att hitta något här hemma som jag kan ta med till skolan eftersom jag inte hinna käka lunch, kommer typ svälta annars vilket jag inte vill!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela