Sofia Lindström

Kladd!

Publicerad 2012-10-01 22:26:25 i Bello,

Hemma från hoppträningen!
Berättar mer imorgon eller på onsdag om vad vi gjorde lite mer specificerat!

Kan i alla fall säga att det var som att rida i en stor sanslösa efter en översvämning! Seriöst, man såg inte hästarnas hovar när de stod på banan!

Bello skötte sig fin fint trotts underlaget som jag kan tänka mig gav en hel det mjölksyra, avslutade med en kanon bana! :)

Nu är jag helt slut, det var jobbigt även för mig med all lera! I traven kändes det som att man hela tiden red över upphöjda bommar - hej träningsvärk!!!!

Kan oxå säga att det inte var så himla smart med vita NYTVÄTTADE benskydd...
Allt är skitigt, träns, sadel, stövlar, hjälm (!!!) och allt annat oxå, blir stor puts nu i veckan! ;)

Men som sagt, mer om träningen i morgon eller på onsdag! Ska sova nu och imorgon ska mamma skritta Bello så han får röra på benen lite och bli av med ev. träningsvärk! Själv ska jag på speedway, sista (för min del) matchen för i år, sista är på onsdag men kan inte åka dit... :(

Nog om det, däckar snart så ska sova nu!
GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela