Sofia Lindström

Hemma!

Publicerad 2012-10-20 19:56:26 i Vardag,

Eller okej det var ett par timmar sedan!
.... Men i alla fall Hej hopp på er hur har er dag varit? Min har vart bra men BLÖT, har rgnat konstant hela dagen så mina byxor och skor var dyngsura när vi satte oss i bilen och rullade hemmat så jag bytte om till mjukisarna, tog av mig skorna och satte på högsta värme - skönt!
 
Blev inte mycket shopping idag, köpte en ny mascara och ett paket med hårnålar. Sparar mina pengar till bättre tider istället! ;)
 
Kom hem runt 6 tiden och sedan dess har jag packat upp väskan och käkat mat, ska försöka hålla mig vaken ett tag till så att jag kan sova längre än till 8 imorgon vilket vore skönt!
 
Ska även åka till Lisa imorgon och rida vid 1. Hon osm har henne trillade nämnligen av för någon vecka sedan och stukade nacken, och hon känner sig fortfarande inte bra och har inte ridit sedan det hände så jag ska åka och motionera Lisa lite - SUPERKUL! :)
Ska även röra på Bello och åka till sharpman och kolla ny hjälm!
 
Har ju en spricka i min sedan jag trillade av Lisa, men eftersom kvittit inte finns kvar har vi inte kunnat få ut något på försäkringen än så jag har fått rida med den ändå. Men pappa har nu snackat med sina kollegor (han jobbar ju med försäkringar) och de har fixat så att vi får pengar ändå. SÅ imorgon blir det att kolla hjälm, är sjukr sugen på en GPA nu när det är rea på dem men jag ser ut som en alien i dem tyvärr... "/
Blir nog samma Charles Owen - John Whitaker som jag har nu, är super nöjd med den men det är ju kul med något nytt ibland! :)
 
Efter det ska det även pluggas matte C x2000 måste få G på provet alltså!!!
 
 
Som ni ser på denna bild är det en vit fläck på min hjälm. Denna fläck är ingen fläck utan ett hål som blev när jag släpades efter Lisa, sammeten är trasig och innuti är det sprucket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela