Sofia Lindström

Hemma efter shopping med mamma!

Publicerad 2012-10-07 20:34:47 i Shopping, Vardag,

Hej på er!
 
Nu har jag öntligen tid att sätta mig ner och ta det lugnt!
Har ju som sagt spenderat dagen på ullared tillsammans med mamma. Gick upp vid 7 i morrse och bilen rullade iväg vid 8, och 3 timmar senare var vi framme!
 
Blev två timmar shopping, sedan lunch och en timma shopping till innan vi rullade bilen hemmåt!
 
Lyckades denna gång att bara köpa saker som är nädvändigt och sånt som går åt, och dessutom billigt!
Dagens bästa köp är ett par svarta slim jeans! Sjukt sköna, as tighta men stretchiga och de kostade bara 179:- KAP ELLER VAD?
Trodde de skulle vara försmå, testade dem nämnligen inte förens jag kom hem, men de var perfekta! :)
Annars är det baslinnen, underkläder, sängkläder och lite andra bra och ha saker som fått följa med hem!
Även lite saker till Bello såklart! ;)
Bla. feflex damasker, ORANGEA (!!!) benskydd, reflexbrösta, vintertäcke och B-vitamin! Nu blir han glad!
 
Hur coola är inte dessa?? Ska matcha dem med min nya dunväst från schockemöle! MUMS!
 
Nu har jag precis käkat och laggt en ansiktsmask! Om ett tag ska jag packa danskläderna till imorgon (trotts att jag har super ont i halsen...) och sedan hoppa in i duschen!
 
Har lite sovmorgon i morgon vilket ska bli skönt, dock bara 45 minuter mer än vanligt men det är ju alltid något! :)
 
Bloggar mer i morgon, då är det Monica träning som gäller!
Godnatt på er!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2012-10-07 21:03:06

sv
Har hittat ett jag tror kan bli bra. :)
Ett JW schabrak med guldig passoal runt, men de lär få vänta ett tag till i alla fall.

Får se nu i slutet av oktober möjligtvis att jag köper de. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela