Sofia Lindström

HELG!

Publicerad 2012-10-27 10:10:03 i Vardag,

Godmorgon på er bloggläsare (the typical bloggare typ??)
 
Vaknade redan innan 5 i morrse och hade sjuukt svårt att somna om, men efter ett tag så! :) Vaknade vid 9 tiden och gick upp och käkade frukost!
Ska snart dra mig mot badrummet och byta om till ridkläder för att sedan åka bort till stallet och rida Bello samt släppa ut hästarna!
 
Bello får ett pass på banna (som jag hoppas inte har frusit), ska mest känna på honom i alla gångarter efter vilan så det blir inget super hårt pass vilket passar bra eftersom jag har sjuk träningsverk i benen! (Y)
Imorgon börjar hårdträningen inför tävlingen, vill inte komma dit och skämma ut mig! ;)
 
 
 
Eftersom Linn kommer idag, och tar med sin systemkamera (hoppas jag) så kan jag looova att det kommer bli en hel del bilder från veckan eftersom hon är här ända till på torsdag! :)
 
Och på tävlingen på söndag har jag troligtvis hästskötar-Matilda som fotograf och mamma som kan filma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela