Sofia Lindström

Göteborg!

Publicerad 2012-10-19 22:26:39 i Vardag,

Hej på er alla glada, och godkväll!
 
Full rulle idag, nästan i alla fall!
 
Började med vårdcentralen i morrse klockan 9, anmälde mig i receptionen och satt sedan och väntade - i 30 JÄVLA MINUTER? Sedan frågade mamma en annan som jobbade där varför min läkare dröjde så och då visade det sig att han inte ens var där... Kunde inte hon i receptionen sagt det då eller?
 
Fick i alla fall vänta en stund till och tillslut fick jag en ny läkare!
Han kollade hals, näsa och även öron men hittade inget mer än att jag var svullen i näsan med det är inget jag lider av...
Fick i alla fall antibiotica utskrivet, så ska börja ta 4 tabletter om dagen i 2 veckor nu så hoppas vi att jag blir frisk, tillsammans med det ska jag även börja med hostmedicin igen Mollipect som är typ den äckligaste medicinen som finns, smakar som när man biter i ett paelcin/clementin/citronskal UÄCK!
 
Sen åkte jag i alla fall vidare till skolan 1 timma idrott där vi körde styrka och balans, gött att svettas lite! ;)
Sedan hem och efter någon timma rullade bilen mot GBG, underhöll mig med att kolla film och halvsova hela vägen, chill chill!
 
Kom fram och vid halv 8 drog vi ut och käkade på samma restaurang som vi alltid besöker - så ska ni till GBG, käka på lilla london som ligger på avenyn, sjukt god mat!
 
Kom tillbaka upp för ett tag sedan och har hunnit ta en lååång skön dusch med hårinpackning, bodyscrub och ansikts skrubb, skönt skönt!
 
Nu är det dags att sova om en stund, jag vill ju inte missa hotell frukosten som är det bästa med hela resan, hehe!
 
Imorgon blir det shopping och sedan hemresa, bloggar när jag kommer hem!
 
 
Såhär såg jag ut när vi var i göteborg en gång förra sommaren, blond och mitt ansikte såg visst väldigt fluffigt ut! ^^
 
NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela