Sofia Lindström

Fina Firre!

Publicerad 2012-10-10 20:18:29 i Bello,

Hej på er!
 
Efter skolan idag satt jag och slökollade lite på tv innan mamma och jag åkte bort till Bello Bus.
Lade på dressyr sadeln och red ett ordentligt pass på banan!
 
Började med att värma upp i trav innan jag gick tillbaka och jobbade honom lite i skritten, tillbaka till travarbetet och sedan övergick vi till galoppen!
 
Traven känndes bra, högervarvet var svårare som vanligt men det kändes ändå okej! I skritten flyttade jag honom för skänklarna och gjorde lite bakdelsvändningar!
 
I galoppen rullade vi på på en av de stora volterna, vänster galoppen kändes så himla bra, det var verkligen en dröm att sitta där och rulla runt i en luftig och härlig galopp!
Högergaloppen var precis som traven svårare, men mellan varven så var även den helt okej!
 
Är riktigt nöjd med dagens svettiga pass på min fina prins! Imorgon kör vi på ett liknande upplägg med målet att komma ett steg längre i högergaloppen! Nu ska det kämpas för fulla muggar, och mina mål - de ska jag minsann nå!!
 
Såhär såg Bello ut idag, fast med benskydd istället för lindor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela