Sofia Lindström

Det var på tiden!

Publicerad 2012-10-11 18:14:52 i Vardag,

Mamma och jag gick ut med hunden nyss och gick vägen förbi sharpman!
Passade på att boka in en tid för koll av sadlarna! Har inte kollat dressyrsadeln sedan vi köpte den - vilket var ett år sedan, och eftersom jag tycker att hoppsadeln bara ligger sämre och sämre, och bara glider bakåt så ska vi passa på att kolla den oxå!
 
Så på söndag är det äntligen dags, ska även kolla när han som stoppar sadlarna kommer för att ev. kunna boka in en förstoring av knästöden på hoppsadeln!
 
Känns bra att vi ska kolla upp dem så att de fortfarande ligger bra och att Bello inte tar skada av dem!
 
Dressyrsadeln - Crown Susannah
 
Hoppsadeln (fast svart) - Prestige versailles!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2012-10-11 19:00:36

De är smart o kolla upp de speciellt om du känner att något är galet som hoppsadeln som glider.

Sadlar är ju rena djungeln o hitta o de ska passa m.m.
puhh..

Svar: Ja, det där med sadlar är knepigt! Han har haft samma modell på sadel sedan han reds in men nu börjar det strula trotts att det inte var länge sedan vi fixade den, så himla tråkigt efter som det är så dyrt.. "/
sofialiiindstrom.blogg.se

Postat av: matilda

Publicerad 2012-10-11 19:00:40

asså din blogg ser jätte konstig ut från min data, texten ligger licksom huller om duller :c

Svar: Vad konstigt! :O På min dator ser det helt normalt ut förutom det längst upp som aldrig funkat...Har det vart så förut eller bara denna gång? Testa att trycka F5 så att sidan uppdateras! Ska kolla om någon mer har samma problem. Tack för att du sa till! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Postat av: Erika

Publicerad 2012-10-11 21:04:04

SV
Vet hur det är.
Har letat sadel åt min svåra häst hur länge som helst.

Till slut köpte man favorit sadeln eller märket rättare sagt.
Älskar Globus sadlar så chansa o köpa en hoppsadel o den har från dag ett legat kanon så den vill jag behålla länge. :)

Svar: Vår ponny är oxå rikitgt svår att hitta en sadel till, den sadeln som låg bäst (och inte kostade en förmögenhet) låg fortfarande inte 100%Så hon är jätte svår att hitta sadel till, storhästen är lättare men man själv vill ju trivas och sitta bra i sadeln oxå!

Det är en hel rymdvetenskap det där med att hitta rätt sadel!
sofialiiindstrom.blogg.se

Postat av: Erika

Publicerad 2012-10-12 10:36:00

SV
De är sant.
Jag trivs kanon bra i min hoppsadel. :)
Så jag har lyckats hitta något som vid båda trivs i vilket känns otroligt bra.

Svar: Skönt när man hittar något man verkligen gillar! Min dressyrsadel är sån, den ligger bra på hästen och jag bara ÄLSKAR den! Så skönt när man hittar det perfekta! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Postat av: Erika

Publicerad 2012-10-12 17:56:34

sv
Härligt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela