Sofia Lindström

Dåligt samvete!

Publicerad 2012-10-04 21:05:14 i Vardag,

Idag har jag lite dåligt samvete över Bello! Känns som han fått göra allderles förlite den här veckan, även om vi bestämt att han ska få ta det lugnt!
 
Han vilade igår och idag red mamma, men imorgon vet jag inte hur jag ska få ihop det med tiden!
Har sovmorgon och åker till skolan kvart i 11!
Funderar på att ställa klockan på 7 och ta mig till stallet tidigt, ska ändå släppa ut alla hästarna så kan passa på att rida innan!
Hade vart riktigt skönt att få ta ordentlig sovmorgon eftersom jag har projektarbete och är hemma vid 7 på kvällen! Men jag får offra mig helt änkelt!
 
Ska försöka plocka fram alla grejer till skolan redan ikväll för att det ska gå snabbt och smidigt imorgon!
har laddat upp med minijoggi, sallad, frukt och energidricka för att klara eftermiddagen imorgon eftersom jag inte hinner äta lunch varken hemma eller i skolan!
 
Skulle även vilja hinna städa här hemma innan jag åker, så mycket jag vill göra men SÅ lite tid!
 
Bello ser ut att uppskatta min enorma kärleks attack.... Eller?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela