Sofia Lindström

Aj!

Publicerad 2012-10-11 16:18:40 i Bello,

Halloj!
 
Kort och snabb idag i skolan idag!
 
Först en timma svenska där vi diskuterade två böcker vi läst, sen hade jag 1 och en halv timma hål innan det var dags för 70 minuter matte C, känner mig helt lost men hoppas på att klara ett G på det kommande provet i alla fall!
 
Åkte hem och käkade lunch och chillade någon timma innan jag åkte till Bello!
Tog med pippi som fick busa runt i stallet medan jag mockade, fixade och red!
 
Passet idag liknade det igår, fick en bra kännsla och tyngd när jag satt ner i traven idag vilket känndes bra, även höger galoppen funkade helt okej redan från början!
Det känndes i alla fall väldigt bra idag, red dock inte så länge för har världens värsta mänsverk! men efter som Bello gick så bra och kännslan gjorde det inget att det inte blev så långt, fick ändå ihop 30 minuter så är nöjd!
 
Något som inte var bra med dagens pass var att Bellos sadelgjords skav gick upp, TROTTS att vi har fårskinn runt gjorden!
Tvättade i alla fall av med jodopax och sedan sprayade jag med blåspray innan han fick gå ut i hagen igen!
 
Imorgon blir det lite lugnare pass, det har blivigt ganska upptrampat på banan så det blir nog jogging på grusvägen imorgon bitti innan skolan! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela