Sofia Lindström

ÅH TGIF!

Publicerad 2012-10-26 20:07:47 i Vardag,

Nu är jag äntligen hemma och har precis satt i mig en himla massa mat från Mc donalds, MUMS!
 
Dagens ända lektion var idrott vilket var sjuuukt jobbigt då vi tränade intervaller, och sedan avslutade vi med stretching vilket är sjukt skönt!
Efter det gick jag till hemköp och köpte dricka och två päron innan jag begav mig till Sobel där jag mötte Jonna! Vi käkade och skulle koreografera till Pat, blev dock ingen ny koreografi då vi verkligen inte hittade inpiration...
 
Vid halv 5 kom dansarna och vi körde igång med lite styrke träning innan vi dansade igenom de två danser vi har. Lärde även ut sista dansen till en av dansarna som inte var där förra veckan.
 
20 över 6 rullade tåget från tranås och vid 7 var jag hemma!
 
Är lyckligare än någonsin just nu, för tidigare på PA repet kollade jag mina mail och vad ser jag då? JOO ett mail från min matte lärare som skrev att jag fick G på mitt matte C prov! LYCKAN ÄR TOTAL! Har typ aldirg vart så glad över ett G, bara i tvåan när jag ÄNTLIGEN fick G i matte B efter att ha haft IG hela året!
 
Matte är verkligen inte min grej så att få G på första provet i matte C var så sjukt härligt och jag känner mig så lättad! Hade till och med tagit med alla matte saker hem för att kunna plugga på lovet för att jag trodde att jag skulle få IG!
 
GLAD TJEJ SOM BLOGGAR!!!!
 
Nu blir det X-faktor och fredags mys med mamma, pappa är hos min bror i Gislaved och är barnvakt så mamma och jag får en tjej kväll! :)
 
 
NU JÄVLAR TAR JAG LOV OCH IMORGON KOMMER BÄSTA LINN HELA VÄGEN FRÅN STOCKHOLM! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tuuli Elmgren

Publicerad 2012-10-26 21:00:41

Fin bild (:

Svar: Tack! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela