Sofia Lindström

10 saker du troligtvis inte visste om mig!

Publicerad 2012-10-23 20:27:08 i Vardag,

  • Jag hatar att tvätta händerna! Det är såklart något jag gör ändå, men man blir ALDRIG helt torr om händerna efteråt och det är det som är så jobbigt! ^^
 
  • När jag var liten hade vi en han-kanin som hette Kalle-Klara.
 
  • Jag gillar inte att äta mickrad mat. typ om man fick rester från gårdagen och så ska man äta det när man kommer från skolan dagen efter, det får så konstig smak och konsistens!
 
  • Jag äter nudlar till tacos - MUMS
 
  • Jag får JÄMT ögonfransar i ögonen, speciellt på våra danslektioner av någon konstig anledning
 
  • Jag har mardrömmar om "hästmannen" från flipipinernas got talent! Ser honom när jag blundar - kryper under täcket med huvudet och vågar inte komma ut för att jag tror att han ska stå där! haha fyyy!
 
  • Jag är sjukt mörkrädd så om jag måste upp på toa mitt i natten tänder jag alla lampor och springer till badrummet!
 
  • Jag har svårt att ta emot komplimanger, tex. om någon säger att jag har fina kläder. Tycker så klart det är kul att höra men tycker det är "jobbigt" att få och ta emot beröm!
 
  • Jag har fått en tvångstanke av att ALLTID läsa biverkningsförteckningen på ALLA mediciner jag tar! Detta är sedan jag fick mina första P-Piller och fick åka till akuten, och nu senast när jag mådde sjukt illa av mina nya tabletter. Jobbig tvångstanke eftersom det typ alltid står "illamående, kräkningar, diarré, yrsel" och massa annat som man INTE vill ha! Usch!
 
  • Nu ska jag gå och lägga mig, trotts att klockan bara är runt halv 9!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela