Sofia Lindström

Uteritt!

Publicerad 2012-11-15 16:47:39 i Bello,

Idag efter skolan bestämde jag mig för att rida ut en sväng på Bello! Kanske inte det smartaste med tanke på att han bara har skrittats den senaste veckan, han får mer foder och så blåser det ju ute!
Kan ju säga att när vi skulle galoppera var vi mer i luften än på marken, studdsig och pigg till tusen, kan ju tacka min nya sadel för att jag ens lyckades sitta kvar! ^^
 
Ne men det var nog kul för honom att komma ut lite även om han var rädd för det mesta!
Efter det fick han några morötter och sen fick han komma ut i hagen igen!
 
Imorgin får han vila igen! Mamma är inte hemma, och jag ska vara i tranås mellan 8 och 7... Brukar ju ha lång sovmorgon men imorgon har vi ljussättning och genrep inför öppethus som är på lördag så jag måste vara där redan vid 8a!
 
En gammal bild på när jag precis fått hem Bello, minns jag rätt så trillade jag av detta passet...! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela