Sofia Lindström

Tisdag....

Publicerad 2012-11-13 18:24:56 i Vardag,

Matte
håltimma
mentor
håååltimma
religions prov!
 
Så roliga är mina tisdagar, VARJE VECKA (dock inte prov dock men ni fattar) sjukt segt med dessa håltimmar!
Dock han jag göra klart matten första håltimman vilket var skönt!
 
Provet gick både bra och dåligt men jag hoppas att jag lyckades skrapa ihop tillräckligt med poäng för ett G!
Kom hem och har gjort klart min koreografi tills imorgon, den suger och jag kan den inte men den är i alla fall klar, kommer skämmas ihjäl när jag ska visa den imorgon dock, GAAH!
 
Nu ska jag chilla lite, mamma är i stallet och rider Bello åt mig, sen ska jag käka och efter det - fortsätta öva på dödens dans och packa inför imorgon!
Och sedan hem och rida Bello bus för att sedan fortsätta plugga. Herre gud, börjar ju nästan tro att jag går natur!!!
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-11-25 17:04:49

söt bild! Intresserad av en välarbetad, snygg, gratis header? Kika här isåfall, just nu står ingen på kö, så det är bara att passa på ;) http://foto.devote.se/blogs/23344288/header-.htm Kram Emma ♥

Svar: Super fina headers, lägger du in dem på bloggen oxå isåfall? :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela