Sofia Lindström

Står still!

Publicerad 2012-11-29 19:56:10 i Vardag,

Det står just nu stilla på både rid och bloggfronten kan jag tala om! Har inte ridit sedan träningen, mamma red ju dagen efter och sedan dess har han vilat!
När jag vaknade igår var det en himla massa snö och snorhalt överallt, och eftersom de har tagit bort alla hinder från banan hemma och prattat till den så att den ska plattfrysas så har jag ingenstans att rida förens snön försvinner eller förens Bello får på sig guldskor och sulor.... Vi hade tänkt träna för Monica på söndag men om jag inte får till någon ridning innan det så blir det inte av!
 
Så himla tråkigt! Dessutom skulle mamma pratat med min läkare i tisdags, men hon missade samtalet så vi får vänta till måndag när han ringer igen...
Då får jag veta om jag är "friskförklarad" eller om jag ska gå på medicin i 4 veckor till! Det bästa med att jag är sjuk att jag får en massa tid till att plugga OCH jag är ledig varje fredag fram till jul! Har bara idrott på fredagar och efter ett samtal med min lärare sade han att jag inte behöver komma förens sista veckan! SKÖNT!
 
 

Kommentarer

Postat av: Josephine Sjögren

Publicerad 2012-12-01 20:30:58

Fin bild på er två!

Tummen upp för ditt hår! :D Ser ut som brunt, blont och turkos! Stämmer det? :)

Svar: Tack så jätte mycket! :) Ja, eller det var brunt med blonderade toppar som jag sedan färgade typ havsblå, men det tvättades ur ganska fort så jag fick en fin turkos färg! Tyvärr är det borta nu! "/
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela