Sofia Lindström

Ridit i regnet!

Publicerad 2012-11-02 17:23:48 i Vardag,

Så fort jag hoppade upp och började skritta så började det regna, och efter ett tag så verkligen vräkte det ner och jag blev dyngsur!
 
Joggade och galopperade längst spåret och varierat med stora volter, han känndes fin men min ridning var dålig och orken låg i botten!
 
Ikväll ska jag bara sitta och mysa framför X-faktor, resten av familjen kommer hit och käkar pizza om typ en timma. Har agerat lekkamrat till Emilia idag, har dock bara legat i sängen och kollat på när hon leker, inte bästa underhållaren kanske men jag är ju sjuk för tusan, då får man leka dåligt! ;)
 
Imorgon står dressyrträning på schemat, klockan 11.00!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela