Sofia Lindström

Pausar!

Publicerad 2012-11-15 21:08:01 i Vardag,

Tror jag tänker pausa mtt bloggande lite, det är mycket nu med skolan, jag rider knappt och ändå känner jag att jag MÅSTE uppdatera bloggen. Även fast jag inte har något vettigt att skriva!
Uppdaterar bloggen = skjuta på plugget, vilket gör att jag får plugga sent och blir både trött och stressad. När jag sover dåligt eller lite, elelr är väldigt stressad och nervös mår jag super dåligt. Mår sjukt illa, får ont i magen och spyr!
 
Igår var en sån kväll, låg och vände och vred, kännde att jag mådde illa och måste upp och spy! Spenderar ett tag i badrummet och sedan kan jag gå och lägga mig igen och allt är bra! Sjukt konstigt och det absolut värsta jag vet, men det är väl min kropps sätt att säga ifrån, och jag kanske borde lyssna på den lite?
 
Därför tänker jag ta en kort paus från bloggen, tills det blir lite lugnare i skolan igen, vilket borde vara snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela