Sofia Lindström

Nu gråter vi lite!

Publicerad 2012-11-10 22:31:45 i Vardag,

Nu kommer alla tycka att jag är sjukt mke efter med detta klipp, men jag har inte hunnit kolla på det förens nu!
Och som den kännsliga människa jag är när det kommer till djur så kan jag inte sluta gråta!
 
 
 
När vi ändå håller på att gråta kan jag ju dela med mig av två till klipp som får mig att stortjuta!
 
 
Detta, klarar inte ens att kolla på klippet nu, skulle seriöst gråta hela kvällen!
 
 
Och den här scenen från Hachiko! Kollade på den hemma hos vilma en gång och jisses vad vi grät. Jag satt där och typ panikgrät så att man inte får luft. Och efter filmen skulle vi ut till stallet och natta hästarna, och när jag fick syn på Bello så började jag gråta ännu mer!
 
Någon mer än jag som är kännslig när det kommer till sorgliga scener med djur? Jag gråter även till Marly and me, och när jag kollade på djursjukhuset och en hund skulle avlivas! Usch det är det värsta jag vet!

Kommentarer

Postat av: Annie Berggren

Publicerad 2012-11-10 23:15:30

Oh, nej det är du inte.. Vet inte om du sett den reklamen som gick för några år sedan, med en älg som tappat bort sin mamma, följde en stjärna och hittade sin mamma sedan. Jädrar vad jag grät, och som jag blivit retad för det.. ;) Men det vart sån speciell musik, och när man kollade in i den lilla ledsna kalvens ögon.. Nej usch, börjar gråta nu också.. Haha, du är inte ensam however! ;)

Svar: haha vad skönt! Tror jag har ett litet minne av den reklamen, är dock livrädd för älgar, men djurbebisar kan man ju inte låta bli att tycka synd om - oavsett vilket djur det är!
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela