Sofia Lindström

New In!

Publicerad 2012-11-10 15:44:01 i Shopping,

Här om dagen när jag var på sjukhuset så hann mamma och jag med en sväng på stan innan sjukhusbesöket!
Mamma skulle köpa lite julpapper och sånt och påvägen till bilen sprang vi in en snabbis på Ur&Pen, och där inne hittade jag något jag letat efter RIKTIGT länge, nämnligen en STOR donut som passar mitt hår!
 
Jadde ju en på dressyrtävlingen men det är en jag gjort själv av strumpor (haha), men den går det ju inte att sticka i hårnålar i, så det blev lite svårare. Har letat som ne galning efter större donuts men bara hittat sånna som är mindre än den jag redan har så då har det kännst onödigt att köpa dem!
 
Men nu sprang jag på denna, fanns i svart och brunt men tyvärr inte blond (men jag är ju inte blond så mig gör det inget) 59:- kostade den vilket har vart billigare än det priset jag hittat på minre donuts så jag är nöjd!
 
Mar testat att göra en "vardags donut" med den och det gick bra, måste dock snurra mitt hår två varv runt donuten och det var där min teknik svek ^^
Men när jag tävlar och sätter den i nacken kan jag gömma resterande hår i hjälmen för att donuten ska bli betydligt finare och mindre klumpig!
Hur som helst - ett bra köp och nu är det bara ett hårnät och lite fina stenar som saknas - till både hår och hjälm! ;)
 
 
Favorit i repris! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela