Sofia Lindström

Laddar!

Publicerad 2012-11-23 20:50:10 i Vardag,

Laddar upp för träningen imorgon med att vila! Min sjukdom gör mig riktigt trött och fasten jag kännder mig frisk i övrigt (förutom hostan då) så är jag väääldigt seg! Får överskottsenergi fort men den försvinner lika fort som jag gör något, skit tråkigt!
 
Igår promenerade jag Bello ute en sväng innan det blev mörkt, mysigt var det och han höll sig faktiskt på backen! idag blev han longerad av mamma och även då hade han skött sig riktigt bra! :)
 
Träningen imorgon är kvart i 12, åker och hämtar hästskötar matilda vid 11, sjuukt länge sedan jag hade med henne så det ska bli kul, och dessutom har jag en ny kamera så kommer kunna bjuda på bilder sen! ;)
 
MIn och Bellos första clerround ihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela