Sofia Lindström

Kikar in!

Publicerad 2012-11-19 15:44:39 i Vardag,

Hej på er! Är ledig idag så kikar in här lite snabbt!
 
Bello vilade i fredags och lördags! I lördgas var jag på öppethus på skolan mellanhalv 10 - 2 och efter det följde jag med Elin hem och vid halv 6 åkte vi tillbaka till skolan och det var dags för estet fest! Först hade jag uppvärmning i danssalarna och efter det fick vi vänta sjukt länge innan det blev dags för oss att uppträda, och när vi var klara med det fick vi gå och umgås med de andra, käkade buffé och sedan var det öppenscen.
Rolig kväll och kul att träffa gammla esteter. Pappa hämtade mig sen runt halv 12 och så åkte vi hem och jag somnade nästan direkt!
 
I söndags var jag i stallet tidigt, skritt och travjobbade Bello på banan och sedan blev det plugg hela dagen innan jag och Vilma åkte till Linköping och såg breaking dawn på bio, GALET BRA!
 
Idag är jag kompledig efter öppethus, tog sovmorgon till halv 10, pluggade fram till 12, käkade lunch och sedan tog jag ut pippi på en promenad i 40 minuter, sedan fick hon ett bad och jag fortsatte plugga!
Just nu har jag en liten plugg paus och sitter med pippi bredvid mig i soffan med fleecetöcke och inlindad i två filtar framför brasan som jag lyckats tända! MYS MYS MYS!
Ska till Bello lite senare, tror han ska longeras lite snabbt och sedan ska jag hem och fortsätta plugga! Och så kommer det se ut resten av veckan också...
 
Här är en halvdålig bild på min första donut gjord med dubbla varv, näjd för att vara första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela