Sofia Lindström

Igår!

Publicerad 2012-11-06 17:21:41 i Vardag,

Hej på er!
 
Blev ingen bloggning igår, orkade helt enkelt inte! Hur som helst så var jag och joggade Bello, tyvärr inte ute som jag skrev, hade ju helt glömt bort hur mörkt det blir på kvällarna sjukt tidigt! Nu tex är klockan inte ens 5 och det är kolsvart, fy!
 
Joggade honom i alla flal på banan, mycket 8 volter på hela banan och jag tyckte han känndes riktigt fin! Idag får han vila och jag ska plugga för fullt medan mamma åker och köper ny lusern till bebis!
 
Har ganska mycket plugg ett tag framöver så kommer ligga lite lågt med bloggen ett tag! Har religionsprov, ska ha klart en dans till projektarbetet, en hel dans klar till Turnen och sen två naturkunskapsprov + svenska läxprov och så måste jag öva in våra danser till öppethus som är nästa helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela