Sofia Lindström

Hos Bello igen!

Publicerad 2012-11-14 20:39:24 i Vardag,

Hej på er!
 
Efter att ha spenderat både måndag och tisdag först i skolan och efter det hemma i sängen med näsan i böckerna tog jag mig faktiskt tiden att åka och rida Bello idag trotts att jag egentligen behöver plugga mer!
 
Skrittade fram länge i blåsten innan jag travade lite i friskt tempo med mycket varvbyten, efter det saktade jag av och skrittjobbade honom. Han känndes väldigt fin, men efter som det blåste ritkigt mycket var han ganska spänd vilket gör honom lite tjaffsig i munnen!
Men jag måste verkligen säga att skritten har blivigt så mycket bättre!!!
 
På söndag skulle jag egentligen spenderat hela dagen ute i Tollstad på återträff för träningslägret jag var på i sommras, men det var väldigt få anmälda så det blev inställt, tyvärr!
 
Funderar dock på att boka egen träning i alla fall, antingen att mamma tränar Bello, eller att vi delar på träningen!
Anledningen till detta är ju då som sagt att jag egentligen inte borde träna, men det är ju sååå tråkigt att göra ingenting! blir rastläs så himla fort, typ nu, vill ut och gå men vågar inte för att jag är mörkrädd - (N)
 
Hur som helst, har massa i skolan och chillar med träningen och bådda saker suger! PUNKT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela