Sofia Lindström

Grått!

Publicerad 2012-11-10 10:01:53 i Vardag,

Godmorgon lördag!
 
Som sagt ingen tävling idag så jag kunde sova till halv 9 innan jag gick upp och åt frukost. Nu sitter jag i soffan och degar sönder, eller kanske samlar krafter för att åka till stallet!
Borde ju inte rida speciellt hårt men jag vill hoppa Bello lite innan träningen på måndag, han hoppade ju som fan sist med nya sadeln så jag känner att jag behöver vänja mig för att inte se ut som en liten vante som flänger runt! ^^
 
Sen ska jag spendera resten av dagen med att plugga! Religionsprov, svenska prov och en hel koreografi ska vara klart till veckan, fullt ös! Trodde det skulle vara chill att gå estet? ;) Haha ne vars men det går i vågor och det är det som är så himla jobbigt! Ett tag har man ingenting på flera veckor och sen helt plötsligt ska allt vara klart samma vecka. Önskar att det kunde spridas ut lite mer i alla fall!
 
Hur som helst, ska hinna blogga om ridingen sen oxå innan jag tar tag i plugget!
 
Jisses, ser ut som att Bello har världens tjockaste hals, hans hals som brukar vara så tunn och liten! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela