Sofia Lindström

FREDAAAG!

Publicerad 2012-11-09 10:09:25 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Fredag idag och sedan helg, skönt skönt skööönt!
Gick upp vid 8 någon gång, käkade frukost och sen bakade jag kladdkake muffins och medan de var inne i ugnen gjorde jag mig iordning.
Om 30 minuter åker jag iväg mot tåget (mamma skjutsar idag, skönt faktiskt) sen 1 lektion i skolan - idrott som jag inte ens får vara med på -.-' och sedan ska jag och Jonna till Sobel direkt för att koreografera, käka och chilla mellan 1 och halv 5 och efter det väntar 2 timmar PA rep, kul kul! :)
 
Det bästa med att jag inte får träna är nog att jag kan sminka mig, haha låter ju väldigt fjortis aktigt men jag ska förklara! Tycker att det är super kul att sminka mig, i alla fall lägga fina ögonsminkningar och känna sig snygg, MEN när man har dans nästan varje dag känns det så himla onödigt för jag gillar inte att träna med smink och när man väl gör det ser det bara fult ut efteråt. Så nu när jag kan sminka mig när jag vill är jag lite lycklig! :) Är absolut inget proffs men kul är det ändå! :)
 
Idag ska mamma som sagt rida Bello, har sagt till henne att fokusera på skritten, mest i höger varv för där är han svårast, blir nog bra! :)
 
Mupp bild som Linn tog när hon var här!

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-11-09 14:38:56

Snygg bild på snyggast pollen ;)

Svar: Alltid! ;)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela