Sofia Lindström

Ensamt!

Publicerad 2012-11-01 19:39:59 i Vardag,

Hej på er!
 
Idag har Linn åkt hem så nu är det tomt här hemma, tänkte jag säga men det är det inte, min brors barn är nämnligen här!
 
I alla fall - Har haft kanon bra dagar, dock har jag vart sjuk vilket inte har vart så kul. Vi har mest tagit det lugnt, var och bowlade en kväll och igår hopptränade jag Lisa för Tord vilket var super kul! :)
 
Bello är riden alla dagar utom idag och i måndags, i måndags hade jag super ont i halsen, och idag har jag knappt kunnat andas genom näsan och har vart så himla seg!
 
Skulle ut och festat med mina tjejkompisar imorgon men det får bli att sälja min biljett och stanna hemma och bli frisk istället!
 
När Linn har vart här så har det knäppts en del bilder viket är kul, ska försöka rensa dem lite så kanske jag kan visa några sedan, har även lite filmer från hoppträningen igår men alla är felvridna så får se om jag kan rotera dem och sedan ladda upp dem!
 
Här är i alla fall en bild från hoppträningen igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela