Sofia Lindström

DÖDA MIG!

Publicerad 2012-11-12 19:51:57 i Vardag,

Just idag känner jag bara för att hoppa av skolan och gifta mig rikt!
 
Har ett prov till imorgon i religion som jag inte kan ett skit av, fast jag har pluggat i en vecka! So ämnen är verkligen inte min grej!
 
Och till på onsdag ska jag ha klart en koreografi - HAR MASSA KVAR! PANIKEN!
 
Hann inte rida Bello idag pga, pluggandet vilket är riktigt synd med tanke på hur fin han var i går så vill jag fortsätta arbetet ju! Och just nu ser det även ut som att jag inte hinner rida imorgon heller!
 
Blö på allt känner jag nu, höst depp, mörkt ute och plugg! Inte speciellt taggad och pepp nu helt enkelt!
 
Myskläderna på och musiken på högsta volym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela